Thursday, February 11, 2021

Žingsniai

 Prieš savaitę mano mylimas atskleidė visas kortas, kas pastaruosius metus vis šmėžavo jo galvoje. Nusikrovė slegiančią naštą nuo pečių ir patikėjo ją man, laukdamas, ką pasakysiu. Kai jis išgirdo, kad tai visuomet buvo mano svajonė, jis pravirko. Kokia turėjo būti sunki našta, kad nusimetęs ją šitas vyras verktų? Tai buvo pirmas žingsnelis.

 Antras žingsnis buvo pokalbis su jo mama, nes be jos niekas nebūtų įmanoma, bent jau artimiausią dešimtmetį. Mano vyras, kurį mačiau verkiant tik dviejų didžiulių įvykių metu (sūnaus gimimas ir tėvelio netektis), pravirko vėl. Džiaugsmo ašaromis. Nes mama sutiko be dvejonių!

 Mūsų laukia ilgas procesas. Mūsų laukia daug sunkių uždavinių. Mūsų laukia dar nepažintas pasaulis naujų įgūdžių. Mes pasiruošę nesekmėms tame kelyje. Mes pasiruošę nusivylimams. Pasiruošę klaidoms. Nes tai ves į visiškai naują gyvenimo puslapį.

 Per tą savaitę pradėjome tvarkyti reikalus dėl vyro ir jo mamos Airijos pilietybės ir pasų (ačiū Brexitui). Bene trys dienos nenutraukiamo research ir prašymų siuntimų, skambučių, ir įdomių šeimos paslapčių (niekas nežinojo nieko apie Joe prosenelį, nes, pasirodo, jis buvo 50-ties, kai vedė daug jaunesnę Joe promočiutę ir mirė tik 16 metų po vedybų).

 Visa tai ir mes judame į priekį, žingsnelis po žingsnelio. 2022 mes tikimės visi keturi jau būti Lietuvoje. 

 Tas jausmas, kai negali daryti nieko kito, tik galvoti apie savo ateities sodybą, vištas ir ožkeles. Naminę kiaušinienę ir ožkų sūrį. Kai gyveni dėl tų ateities rytų su kavos puodeliu savo kiemelyje bestebint rūke paskendusius laukus ir/ar mišką. Kai svajoji apie židinyje traškančią liepsną ir stirnų pėdsakus sniege. Pirmąją sėją. Pirmąjį derliaus nuėmimą. Kasmetines Kalėdas su visa šeima. 

 Taip. Tai dar tolokai. Ir dar daug mažų ir didelių darbų laukia. Bet tai įvyks. Beliko tik pergyventi visą šį pasiruošimo procesą. Net mano IG jau pilnas šeimų, gyvenančių mūsų svajonę, tos nuotraukėlės iš jų gyvenimų suteikia kalnus motyvacijos, nes žinau, kad artimoje ateityje ten būsime ir mes.

 Šiandien mano taro kortos sakė, kad aš turiu pagelbėti savo vidiniam pasauliui susijungti su išoriniu. Man regis, ši kelionė į Lietuvos sodybą bus puikus įrankis tam pasiekti.

Saulė jau tirpdo Britišką sniegą.

Geros dienos.

A.

No comments:

Post a Comment